Nahoru
Napište nám 487 722 010
...
...
...
...

Matematická soutěž PANGEA

Ve dnech 19. až 22. února 2018 se 142 žáků 4. až 9. ročníku naší školy zúčastnilo mezinárodní matematické soutěže PANGEA.

 

Pangea je matematická soutěž, která se nechala inspirovat historickým vývojem naší planety (kontinenty v dávných dobách prvohor a druhohor nebyly rozdělené, ale existovaly jako jeden celek nazývaný Pangea) a stanovila svůj cíl – sjednocení a propojení milovníků matematiky. Pangea si dává za úkol propojit a porovnat znalosti žáků v různých zemích celého světa. Sídlo společnosti je v Německu.

 

Patronem letošního ročníku za téma sport je horolozec Radek Jaroš a za téma doprava automobilový závodník Aleš Loprais.

 

Výsledky si žáci mohou najít na webových stránkách www.pangeasoutez.cz po 30. březnu 2018. K vyhledání výsledků musí použít svoje přihlašovací údaje, které si opsali (případně jsou k dispozici u paní učitelky Šolcové). Nejlepší postoupí do finále, které se koná 11. května 2018 v Praze.

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.